Najczęściej pojawiające się pytania
Pytania dotyczące napraw
  • Czy podczas naprawy moje dane zostaną usunięte?

    W zdecydowanej większości realizowanych usług dane nie ulegają usunięciu. Nie mniej w każdym przypadku należy wykonać kopię zapasową danych prewencyjnie. Serwis nie ponosi odpowiedzialności i nie weryfikuje czy i jakie dane są na urządzeniu w momencie wejścia urządzenia na serwis.

  • Ile czasu trwa naprawa?

    Usługi staramy się realizować jak najszybciej, zgodnie z kolejką. Średni czas realizacji usług to 5 dni. Niektóre z usług są realizowane tego samego dnia lub są gotowe na następny dzień. O przewidywanym czasie naprawy powiadomimy przy przyjmowaniu urządzenia.

  • Moje urządzenie miało kontakt z cieczą - co robić?

    W sytuacji, gdy nasze urządzenie miało kontakt z cieczą należy niezwłocznie odciąć źródło jego zasilania (wyłączyć, wyjąć baterię o ile jest to możliwe). Nie próbuj go uruchamiać lub ładować nawet kilka dni po incydencie - spowodować może to nieodwracalne skutki jak całkowite uszkodzenie urządzenia. Przynieś swoje urządzenie do enaprawa. 70% uszkodzeń po zalaniu udaje się nam naprawić!

  • Czy na usługę otrzymam gwarancję?

    Większość usług objęta jest gwarancją 3-miesięczną. Jeśli jest inaczej - większa gwarancja lub mniejsza - taka informacja będzie widnieć w raporcie serwisowym.

  • Co mam dostarczyć z urządzeniem?

    W przypadku telefonów - sam telefon, z RAMKĄ SIM. W przypadku laptopów - komputer z zasilaczem. W przypadku komputera stacjonarnego - sam komputer bez przewodów.

  • Czy ktoś inny może odebrać moje urządzenie?

    Podstawą odbioru urządzenia przez inną osobę niż przekazującą osobę jest "pokwitowanie przyjęcia urządzenia na serwis" wystawiane przy przyjmowaniu usługi. Na podstawie tego dokumentu, możemy wydać urządzenie.

Pytania dotyczące płatności
  • Czy za wycenę muszę zapłacić?

    Gdy wycena wymaga przeprowadzenia podstawowej diagnozy lub rozkręcenia urządzenia zapłacisz 30,00 netto - w przypadku kiedy zrezygnujesz z naprawy po przedstawieniu wyceny. W przypadku realizacji usługi naprawy - jest bezpłatna. Bezpłatna jest też wycena gdy klient definiuje co jest do wykonania np. wymiana ekranu nawet gdy nie będzie realizował usługi.

  • Kiedy płacę za zleconą usługę?

    Za usługę zapłacisz przy odbiorze urządzenia. Serwis może prosić Cię o wpłatę zaliczki na poczet wykonania usługi wymagających np. pozyskania części z zagranicy, o podwyższonej płatności.

  • Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

    Jeśli chcesz otrzymać fakturę zgłoś ten fakt podczas wyceny zostawiając dane do wystawienia dokumentu. Fakturę otrzymasz w wersji elektronicznej na wskazany adres mailowy w pdf.

  • Jaki jest termin płatności za fakturę dla firmy?

    Zależnie od tego czy z nami zaczynasz współpracę czy też jesteś stałym klientem, fakturę z odroczoną płatnością otrzymasz na 3, 7, 14 lub 30 dni.

Zadaj pytanie